Isännöitsijä – Miksi pyytäisit kattohuoltoon tarjouksen myös Kattopatrolilta?

Isännöitsijän hankintaprosessi eroaa melkoisesti omakotitaloasiakkaan vastaavasta ja me ymmärrämme tämän. Isännöitsijänä sinulla on todennäköisesti kiire ja turhanpäiväinen viestittely sekä soittelu vaikeuttavat perustyön hoitamista. Tämän lisäksi on päivän selvää, että epäselvät ja viivästyvät tarjoukset nostavat verenpainetta.

Me Kattopatrolilla olemme toimineet jo vuosia erityisen läheisessä suhteessa isännöitisjöiden kanssa ja koemmekin ymmärtävämme tätä sielunmaisemaa. Olemme listanneet muutaman mielestämme keskeisen syyn, miksi nykyiset ammattiasiakkaamme ovat erityisesti pitäneet toiminnasta kanssamme.

1. Ei turhaa ahdistelua

Isännöitijänä sinulla on kiire ja puhelin soi varmasti muutenkin aivan tarpeeksi. Kun tarjouspyynnössä on kerrottu tarvittavat perusasiat, niin emme koe tehtäväksemme häiritä työskentelyäsi sen enempää. Ylimääräinen soittelu ja viestittely polttaa kaikkien aikaa ja tästä syystä toimimmekin ehdottoman ennakoitavasti ja tehokkaasti.

2. Tarjouksen selkeys ja sisältö ovat priimaa

Ammattiasiakkaana tehtäväsi on varmistaa oman asiakkaasi oikeusturva ja välttää täysin turhat sopimuskarikot. Tarjousdokumenttimme vastaavat kaikkiin keskeisiin kattohuoltoprojektin kysymyksiin ja vastuuasioihin. Aivan liian usein törmää alamittaisiin tarjouksiin, joiden sisältö jättää merkittävästi tilaa arvailulle ja oletuksille. Ammattilaisena haluat varmasti välttää turhat neuvottelut ja reklamaatiot. Tarjouksemme on suunniteltu siten, että se ei piilota kuluja, vaan esittää ne päivänselvästi. Tästä syystä teemmekin lähinnä avaimet-käteen-projekteja.

3. Aloitusaikataulu ei ole sakannut koskaan

Olemme toimineet kattohuoltomarkkinassa vuodesta 2006 ja lupaamamme aloitusaikataulu ei ole mennyt mönkään vielä koskaan. Ymmärrämme, että erityisesti ammattiostajalle, joka tekee hankintaa asiakkaansa puolesta aloitusaikataulun pitävyys on kaikki kaikessa. Keleihin liittyvät tekijät voivat toki vaikuttaa projektin valmistumiseen, mutta sovitusta aloituksesta emme tingi.

4. Tarjous annetaan ja se toimitetaan alle kahdessa (2) päivässä

Ammattiostajana ennakoitavuus ja pitävät aikataulut ovat työn stressittömyyden kannalta suuressa arvossa. Palvelulupauksemme onkin, että jokaiseen tarjouspyyntöön vastataan ja vieläpä kahdessa (2) päivässä, mikäi erikeseen ei ole muuten sovittu.

5. Projektitiedotus hoidetaan kokemuksella

Ammattilaisen tunnistaa helpoiten asiakasviestinnän laadusta. Kattopatrol on jo vuosia tehnyt töitä taloyhtiöiden parissa ja näin ollen loppuasiakasviestintämme onkin hiotutunut huippuunsa. Laadimme aina isännöitijälle, mahdolliselle yhdyshenkilölle sekä taloyhtiön asukkaille tarvittavat tiedotteet kattohuoltoprojektista.

6. Loistavat palautteet erityisesti taloyhtiöiltä

Koska loistava asiakaspalaute muodostuu projektiviestinnän ja -tiedottamisen onnistumisesta, yleisestä siisteydestä ja ennaltasovitun kaltaisesta toiminnasta, olemme saaneet poikkeuksetta loistavaa palautetta projekteistamme. Asiakastarinoihimme pääset tutustumaan tarkemmin Asiakastarinat-osiossa.

Tarjouspyynnön voit jättää haluamallasi tavalla, esimerkiksi näin:

– Pyydä tarjous kattavamman tarjouspyyntölomakkeen kautta
– Jätä yhteystietosi oikeasta ylälaidasta löytyvällä lomakkeella, niin soitamme perään
– Lähetä sähköpostilla tarjouspyyntö osoitteeseen kari.hirvimaki@kattopatrol.fi
– Soita numeroon 0400 866 067

 

Kaipaako sinunkin kattosi kunnostusta?

Ota yhteyttä tai pyydä tarjous!

Lisää aiheesta:

Tarvitseeko uutta tiilikattoa huoltaa?

Monella on ajatus, että uutta tiilikattoa ei välttämättä tarvitse huoltaa ja katon huolto unohtuu vuosiksi, jopa muutamaksi vuosikymmeneksi. Mutta, mitä aikaisemmin aloitat katon säännöllisen huollon niin sitä pidempään tiilikattosi säilyy hyvänä.     Tässä blogikirjoituksessa käymme läpi miten uutta tiilikattoa voi huoltaa ja näin pidentää tiilikaton elinkaarta. Uuden tiilikaton huollon suhteen olisi hyvä toimia niin […]

Lue lisää

Kattohuoltoja ovelta ovelle!

Kevät on kattohuollon sesonkia ja palvelun ostajat sekä myyjät ovat liikkeellä. Ovelta ovelle myynti on nykyään lisääntynyt kovan kilpailun takia. Myös kattojen huoltoja myydään suoraan kotiovelle. Ovimyynnissä ei ole mielestäni mitään huonoa jos asia hoidetaan asiakasta kunnioittaen, mutta valitettavasti näin ei aina käy.

Lue lisää

Mitä tulee ottaa huomioon ostaessasi kattohuoltoa?

Lataa ilmainen opas täältä!

Pyydä tarjous!

Nimi *

Puhelinnumero *

Sähköposti *

Osoite *

Paikkakunta *

Palvelu, josta olet kiinnostunut *

Katon pinta-ala / m2

talon kokonaispinta-ala / m2

Katon jyrkkyys

1:3 tai loivempi1:3 tai jyrkempi

Esimerkkikuva 1:3 tai loivemmasta katosta

Esimerkkikuva 1:3 tai jyrkemmästä katosta

Lataa valokuva talostasi (.jpg, .png, .gif)

Lisätietoja

Muuta asiaa

Roskapostisuodatus
(täytä kenttään alla oleva merkkijono)

captcha

© 2019 | Internetsivut Fulmore Oy