Asiakastarinat:

Tiilikattojen pesu ja maalaus

Tiilikatot maalattuna

“Kaikki taloyhtiössä ovat olleet tyytyväisiä”

Kolmesta erillisestä paritalosta muodostuvassa As Oy Espoon Kypäräkuja 8:ssa on aina ollut tapana pitää taloyhtiöstä hyvää huolta. Loppukesästä 2016 oli aika puhdistaa ja huoltaa 21 vuotta vanhaa tiilikattoa, jolle oli kertynyt hiukan sammalta.

Taloyhtiön hallituksen jäsen Heljä Ahokas pyysi tarjouksia usealta kattoalan toimijalta ja perehtyi aiheeseen huolellisesti keskustelemalla eri palveluntarjoajien kanssa.

– Huomasin, että kattohuollossa täytyy ottaa paljon eri asioita huomioon. Kattopatrolista sain hyvän vaikutelman ja kysymyksiini vastattiin täsmällisesti. Tuli heti semmoinen tunne, että on tekemisissä luotettavan yrityksen kanssa. Yksi iso asia oli se, että Kattopatrolin kaikilla tuotteilla oli laadusta kertovat ISO-sertifikaatit. Mielikuva yrityksestä oli jo alussa positiivinen, kertoo Ahokas.

Paritalojen tiilikatoille tehtiin pesu, sammaltuhoainekäsittely ja maalaus. Uuden, parempikuntoisen pinnan ansiosta talven lumet luistavat katolta entistä helpommin alas, joten taloyhtiö tilasi Kattopatrolilta vielä lumiesteiden asennuksenkin.

Vaikka tiilikatot olivat melko siistit ennenkin, nyt ne ovat aivan toisen näköiset. Haalistunut väri on poissa ja katot ovat kuin uudet antaen koko taloyhtiölle paremman ilmeen. Edustavamman ulkonäön lisäksi taloyhtiössä on oltu erittäin tyytyväisiä siihen, miten hyvin Kattopatrol toteutti työt.

– Kaikki sujui erittäin hyvin ja todella rivakasti muutamassa päivässä. On iso homma, kun kolmen talon kattoja laitetaan. Siinä pitää huomioida suojaamiset, pienten lasten leikit ja omenapuut, mutta Kattopatrolilta se sujui todella hyvin. Saimme hyvin informaatiota työstä etukäteen – jokaiselle huoneistolle myös jaettiin Kattopatrolin kirjallinen ohjeistus siitä, mitä osakkaiden tulee huomioida töiden suhteen, Ahokas kertoo.

– Myös työn laatu oli hyvää, samoin työntekijät. Taloyhtiöissä usein kuulee jokaiseen projektiin joltain kriittistä palautetta, mutta tästä on tullut pelkästään kiittävää kommenttia. Kaikki taloyhtiössä ovat olleet tyytyväisiä.

Ahokas kiittelee myös sitä, miten helppoa Kattopatrolin kanssa oli viestiä.

– Kun jotain tuli mieleen, niin Karilta sai aina nopean ja täsmällisen vastauksen. Jos hän ei heti pystynyt vastaamaan, hän soitti aina pian takaisinpäin ja viestimme myös nopeasti sähköpostitse.

– Koko projektin ajan asioinnissa säilyi mukava ilmapiiri eikä mitään harmillista ilmaantunut. Sadekin tuli vasta työn valmistumisen jälkeen.

Asiakas:
Avainsanat: